Har du handlat på Ebay?

ebay-inventory-management-post

Handlat på Ebay någon gång? Ebay bygger på att de som säljer saker där önskar få goda omdömen, eftersom höga omdömen från kunder resulterar i flera nya affärer.

Jag köpte LED-lampor från Ebay och någon vecka efter affären gått igenom får jag detta mail. Har ni någonsin fått ett så trevligt budskap efter ni köpt något på nätet istället för dessa: ”Vi är väldigt nyfikna på vad du tycker om att handla hos oss. Svara på de följande 45 frågorna så skulle vi vara mycket tacksamma”

Dear, Friend,
How are you today?hope you everything is ok

Sorry to bother you,I’d like to know have you received our items?if no,pls don’t worry,you can email us first,we will give you a best solution
If received,do you have any problem?pls feel free to contact us if any problem
Pls don’t leave negative or open a case,anything will be solved after you email us.
If everything is perfect,welcome to leave 5star positive,thanks for your support
We do not want to give you a bad buying experience
Much appreciate for your understanding
Any question,please feel free to contact us ,
Have a great day.

Hur hanterar du dina kunder efter de handlat hos dig utnyttjat dina tjänster?

Martin